LOGO CRM

LOGO CRM HAKKINDA MERAK ETTİKLERİNİZ

Küçük, orta ya da büyük ölçekli tüm firmaların başvurabileceği Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı); potansiyel müşteriye ulaşarak yeni müşteriler kazanılmasını ve mevcut müşteri kitlesini elde tutmayı amaçlar. Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) ile işletmenizde verimlilik ve etkinliği sağlayabilir, müşterinin ihtiyaçlarını anlayabilir ve bu doğrultuda bir satış stratejisi oluşturarak ürünler geliştirebilirsiniz.

CRM programı, satış öncesi ve sonrasındaki tüm süreçlerde kolaylık sağlıyor. WEB tabanlı altyapıda sunulduğu için zaman ve mekân bağımsız olarak her yerden kullanılabiliyor. Check-in/Check-out özelliği rota optimizasyonu sağlıyor.

CRM programının mobil uygulamalarda kullanılması süreçlerin zaman ve mekan bağımsız yönetilmesini sağlıyor. ERPentegrasyonu ile güçlü kurumsal hafıza oluşmasını sağlarken; pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri süreçleri uçtan uca yönetilebiliyor.

Mikro işletmelerden büyük ölçekli işletmelere kadar her ölçekten firma CRM programı ile müşteri ilişkilerini düzenleyip daha kaliteli hizmet sunarak markaya bağlılık oranlarında artış elde edebiliyor.

Yorumlar kapalı.